Bezstarostný servis pre váš spotrebič
Hoďte starosti s možnými poruchami za hlavu!
Záruka Premium - pre všetky životné prekvapenia
Záruka sa vzťahuje aj na neúmyselné poškodenia, na ktoré sa bežná dvojročná záruka nevzťahuje.
Nenechajte nič na náhodu!
-
Žiadne vyhľadávanie servisu
Zavoláte nám a my vám zabezpečíme autorizovaný servis vyškoleným technikom.
-
Žiadne platby navyše
Opravu za vás zaplatíme my, vy neplatíte náklady na dopravu, opravu ani náhradné diely.
-
Oprava alebo výmena
Spotrebič vám opravíme alebo vymeníme za nový, ak ho nie je možné opraviť.
-
Originálne náhradné diely
Máte istotu používania originálnych náhradných dielov, ktoré pomáhajú predĺžiť životnosť vašich spotrebičov.
Viac o službe Záruka Premium
Záruku je možné dohodnúť pre samostatné a vstavané spotrebiče týchto kategórií:
Ako získať Záruku Premium na 2 roky ZADARMO?
-
Nakúpte spotrebič na našom webe Electrolux.
-
Do 30 dní od zakúpenia spotrebiča požiadajte o Záruku Premium a pre jej aktiváciu zaplaťte 1. mesiac.
-
Do 30 dní od dohodnutia Záruky Premium sa zaregistrujte na registračnej stránke.
-
Po registrácii a predložení potrebných dokladov od nás obdržíte na svoj bankový účet 57,36 eur.*
*Kalkulované na platbu za službu Záruka Premium na 2 roky s mesačnou platbou 2,39 eur za spotrebič Electrolux.
AKCIA PLATÍ LEN PRE SPOTREBIČE ZAKÚPENÉ NA NAŠOM E-SHOPE ELECTROLUX.SK
DOHODNÚŤ ZÁRUKU PREMIUM
Zavolajte na naše zákaznícke centrum – infolinku +421 232 141 303 alebo nakúpte online.
Čo je potrebné doložiť pri registrácii:
- Doklad o kúpe (faktúra za zakúpený spotrebič)
- Číslo aktívnej zmluvy o Záruke Premium
- Číslo vášho bankového účtu na získanie kreditu
Kde získať viac informácií
Pre viac informácií kontaktujte naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e‑mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo prejdite na nasledujúce stránky: