Zabezpečenie servisu a opráv
Zabezpečenie opravy spotrebičov z našej strany zahŕňa sprostredkovanie kontaktu na autorizované servisné stredisko (napr. prístup k zoznamu servisných stredísk) a následnú spätnú väzbu (napr. dotazník o spokojnosti zákazníka s opravou). Za účelom prípravy pred samotnou opravou a následnej spätnej väzby môžu naši pracovníci alebo partneri kontaktovať zákazníka, ktorý si objednal servis spotrebiča (ďalej len „zákazník“), poštou, e-mailom, faxom alebo telefónom. Osobné údaje získané od zákazníka v súvislosti s opravou spotrebiča budú spracované v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. Po zabezpečení opravy je neoddeliteľnou súčasťou našej servisnej zmluvy následné spracovanie údajov a zisťovanie, či oprava splnila všetky príslušné požiadavky. Na základe týchto informácií môžeme prijímať prípadné ďalšie nápravné opatrenia, ak by si to vyžadovala spätná väzba od zákazníka.