Moja chladnička / mraznička nefunguje

Naposledy aktualizovaný 4.9.2020 13:31

problém:

  • Moja chladnička / mraznička nefunguje
  • Nie je možné zapnúť spotrebič

Platí pre:

  • Chladničky s mrazničkou
  • Chladničky
  • Mrazničky
  • Truhlicové mrazničky

Riešenie:

1. Skontrolujte, či je spotrebič vypnutý.

2. Skontrolujte, či je sieťová zástrčka správne zapojená do sieťovej zásuvky.

3. Skontrolujte, či je v zásuvke napätie.

4. Pripojte iné elektrické zariadenie k sieťovej zásuvke (napr. Lampičku alebo fén).

5. Zapojte spotrebič a potom ho zapnite.

6. Po zapnutí skontrolujte osvetlenie spotrebiča alebo skontrolujte hluk kompresora.

Po 1 hodine skontrolujte vnútornú teplotu spotrebiča.

7. Kontaktujte kvalifikovaného elektrikára alebo autorizované servisné stredisko.

Ak vyššie uvedená rada problém nevyrieši, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.


Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.

Náhradné diely a príslušenstvo
Náhradné diely a príslušenstvo

Vyhľadajte si originálne náhradné diely pre spotrebič v našom e-shope a nechajte si ich doručiť priamo domov.