Problém
- Moja mraznička/chladnička/chladnička s mrazničkou/chladnička na víno je poškodená.
Týka sa to
- Mraznička
- Chladnička
- Chladnička s mrazničkou
- Chladnička na víno
Riešenie
1. Ak bolo poškodenie objavené pri rozbaľovaní spotrebiča, okamžite sa obráťte na svojho predajcu, aby ste zistili, či k poškodeniu došlo počas doručenia.
Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.
2. Ak bolo poškodenie objavené po inštalácii a po prvom použití, obráťte sa na osobu, ktorá nainštalovala spotrebič, aby ste zistili, či k poškodeniu nedošlo počas inštalácie.
3. Ak došlo k poškodeniu v dôsledku uskladnenia niečoho v spotrebiči alebo nejakou inou mechanickou príčinou, diera alebo prasklina sa napríklad môžu zakryť univerzálnym tmelom.
Skontrolujte, či sa tmel môže používať v prostredí, kde sa uskladňujú potraviny.
4. Ak sú pánty, svetlá alebo iné časti poškodené, ľahko sa môžu vymeniť.
Ak si želáte vymeniť časti sami, náhradné časti, príslušenstvo a prostriedky na starostlivosť nájdete v našom internetovom obchode.
5. Kontaktujte autorizované servisné stredisko
Ak vyššie uvedené tipy nevyriešia problém, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.