Info: Nakupujte priamo od Electrolux
Odporúčané články pre Nakupujte priamo od Electrolux
- Ako môžem vrátiť produkty?
- Kde nájdem príslušenstvo a náhradné diely?
- Vrátili sme objednaný tovar späť, ako mi budú vrátené peniaze?
- Ako a kedy vás môžem kontaktovať?
- Nedostal som potvrdzovací e-mail mojej objednávky, čo mám robiť?
- Ako môžem byť informovaný o stave mojej objednávky?
- Ako môžem aktivovať predĺženie záruky u nového produktu?
- Je možná inštalácia spotrebiča?
- Môžete mi pomôcť s likvidáciou starých spotrebičov?
- Je možné zrušiť už vytvorenú objednávku?
Vyhľadávanie v článkoch
Návrhy pre vyhľadávanie
Doprava a vrátenie tovaru
Čakáte na zásielku? Odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa doručenia a vrátenia objednávok.
Zákaznícka podpora
Máte otázky alebo spätnú väzbu ohľadom vášho nákupu? Naše zákaznícke centrum je tu vždy pre vás.
Inštalácia a služby
Potrebujete poradiť s inštaláciou nového spotrebiča? Zistite viac o našich servisných službách a nadštandardných zárukách.
Objednávka
Nedostali ste potvrdenie vašej objednávky alebo hľadáte informácie o stave doručenia? Tu nájdete informácie, ako postupovať.
Platby a fakturácia
Odpovede na otázky ohľadom fakturácie, spracovania platieb a zabezpečenia transakcií.
Odvoz a likvidácia starých spotrebičov
Čo so starými spotrebičmi Electrolux? Poradíme vám, ako ich zodpovedne zlikvidovať.
Ekologická zodpovednosť
Learn more about how Electrolux works with sustainability.