Info: Objednávka
Nedostali ste potvrdenie vašej objednávky alebo hľadáte informácie o stave doručenia? Tu nájdete informácie, ako postupovať.
- Ako môžem byť informovaný o stave mojej objednávky?
- Ako môžem zadať objednávku?
- Ako zistím, či bola moja objednávka zadaná správne?
- Dostal som nesprávny produkt. Čo mám robiť?
- Chcem produkt vrátiť, ale nemôžem nájsť účet. Čo mám robiť?
- Je možné zrušiť už vytvorenú objednávku?
- Nedostal som potvrdzovací e-mail mojej objednávky, čo mám robiť?
- Objednaný produkt prišiel poškodený. Čo môžem robiť?
- Potrebujem zmeniť čas doručenia objednávky
- Pri produkte, ktorý mi prišiel, nie je kompletné príslušenstvo. Čo mám robiť?
- Zistil som, že som si objednal spotrebič v inej farbe, ako som chcel, ako ho môžem vymeniť?
Doprava a vrátenie tovaru
Čakáte na zásielku? Odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa doručenia a vrátenia objednávok.
Zákaznícka podpora
Máte otázky alebo spätnú väzbu ohľadom vášho nákupu? Naše zákaznícke centrum je tu vždy pre vás.
Inštalácia a služby
Potrebujete poradiť s inštaláciou nového spotrebiča? Zistite viac o našich servisných službách a nadštandardných zárukách.
Platby a fakturácia
Odpovede na otázky ohľadom fakturácie, spracovania platieb a zabezpečenia transakcií.
Odvoz a likvidácia starých spotrebičov
Čo so starými spotrebičmi Electrolux? Poradíme vám, ako ich zodpovedne zlikvidovať.
Ekologická zodpovednosť
Learn more about how Electrolux works with sustainability.