Info: Platby a fakturácia
Odpovede na otázky ohľadom fakturácie, spracovania platieb a zabezpečenia transakcií.
- Aká je čakacia doba na vrátenie peňazí?
- Aké platobné metódy môžem použiť?
- Ako získam kópiu faktúry?
- Chcem sa dozvedieť viac o produkte, ako to môžem urobiť?
- Kedy budú strhnuté peniaze z mojej kreditnej karty?
- Kedy budú strhnuté peniaze z mojej platobnej karty?
- Nemôžem dokončiť nákup, čo mám robiť?
- Sú moje platby bezpečné?
- Vyžadujem daňový doklad
Doprava a vrátenie tovaru
Čakáte na zásielku? Odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa doručenia a vrátenia objednávok.
Zákaznícka podpora
Máte otázky alebo spätnú väzbu ohľadom vášho nákupu? Naše zákaznícke centrum je tu vždy pre vás.
Inštalácia a služby
Potrebujete poradiť s inštaláciou nového spotrebiča? Zistite viac o našich servisných službách a nadštandardných zárukách.
Objednávka
Nedostali ste potvrdenie vašej objednávky alebo hľadáte informácie o stave doručenia? Tu nájdete informácie, ako postupovať.
Odvoz a likvidácia starých spotrebičov
Čo so starými spotrebičmi Electrolux? Poradíme vám, ako ich zodpovedne zlikvidovať.
Ekologická zodpovednosť
Learn more about how Electrolux works with sustainability.