Otázka
- Čistička vzduchu sa nedá pripojiť k domácemu routeru.
- Po úspešnom prihlásení sa po približne 5 minútach zobrazí upozornenie „ Nedá sa pripojiť ... uistite sa, že ste zadali správne heslo Wi-Fi “.
Vzťahuje sa k
- Softvérová verzia série Pure Air A9 série A9 pod 2.20
- Softvérová verzia čističky vzduchu AX9 pod 2.20
- Technicolor routery
Riešenie
- Získajte ďalší zdroj Wi-Fi, ktorý má pripojenie na internet a pre ktorý máte heslo. Napríklad použite smartphone s povoleným hotspotom Wi-Fi.
- Spustite novú reláciu pripojovania a postupujte podľa pokynov v aplikácii.
- Uistite sa, že ste vybrali nový zdroj Wi-Fi, ku ktorému sa chcete pripojiť.
- Po úspešnom spárovaní čističky ho pripojte aspoň na 15 minút
- Skontrolujte, či je firmvér aktualizovaný. Informácie nájdete v aplikácii Wellbeing v časti „Informácie o produkte“. Firmvér po verzii 2.20 funguje so všetkými routermi.
- Integrovaný s preferovaným domácim routerom.
Prípadne zmeňte bezpečnostný protokol vášho domáceho routeru z WEP / WPA na WPA2 a reštartujte prílohu. Podrobné pokyny nájdete v dokumentácii routeru.
Príčina
- Starý firmvér čističky. Verzie pod 2,20 majú tento problém s routermi Technicolor. Po pripojení k sieti čistička automaticky aktualizuje firmvér