Problémy s pripojením čističky vzduchu k Wi-Fi

Naposledy aktualizovaný 8.7.2020 10:19

Otázka

  • Čistička vzduchu sa nedá pripojiť k domácemu routeru.
  • Po úspešnom prihlásení sa po približne 5 minútach zobrazí upozornenie „ Nedá sa pripojiť ... uistite sa, že ste zadali správne heslo Wi-Fi “.

Vzťahuje sa k

  • Softvérová verzia série Pure Air A9 série A9 pod 2.20
  • Softvérová verzia čističky vzduchu AX9 pod 2.20
  • Technicolor routery

Riešenie

  1. Získajte ďalší zdroj Wi-Fi, ktorý má pripojenie na internet a pre ktorý máte heslo. Napríklad použite smartphone s povoleným hotspotom Wi-Fi.
  2. Spustite novú reláciu pripojovania a postupujte podľa pokynov v aplikácii.
  3. Uistite sa, že ste vybrali nový zdroj Wi-Fi, ku ktorému sa chcete pripojiť.
  4. Po úspešnom spárovaní čističky ho pripojte aspoň na 15 minút
  5. Skontrolujte, či je firmvér aktualizovaný. Informácie nájdete v aplikácii Wellbeing v časti „Informácie o produkte“. Firmvér po verzii 2.20 funguje so všetkými routermi.
  6. Integrovaný s preferovaným domácim routerom.

Prípadne zmeňte bezpečnostný protokol vášho domáceho routeru z WEP / WPA na WPA2 a reštartujte prílohu. Podrobné pokyny nájdete v dokumentácii routeru.

Príčina

  • Starý firmvér čističky. Verzie pod 2,20 majú tento problém s routermi Technicolor. Po pripojení k sieti čistička automaticky aktualizuje firmvér
Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.

Náhradné diely a príslušenstvo
Náhradné diely a príslušenstvo

Vyhľadajte si originálne náhradné diely pre spotrebič v našom e-shope a nechajte si ich doručiť priamo domov.