Poškodená umývačka pri dodaní

Naposledy aktualizovaný 2.12.2019 10:26

Objavenie poškodenia pri rozbaľovaní spotrebiča:

Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.

  • Okamžite kontaktujte predajcu vášho spotrebiča a oznámte mu, že sa spotrebič poškodil počas dodania. Telefónne číslo predajcu nájdete na faktúre alebo dodacom liste.

Objavenie poškodenia po inštalácii/prvom použití: 

  • Kontaktujte predajcu vášho spotrebiča, aby ste ho informovali o poškodení.

Vyžiadanie servisu:

  • Ak je to možné, uveďte pri kontaktovaní autorizovaného servisného strediska príslušný komponent.
  • Náhradné diely sú dostupné v našom internetovom obchode.
Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.

Náhradné diely a príslušenstvo
Náhradné diely a príslušenstvo

Vyhľadajte si originálne náhradné diely pre spotrebič v našom e-shope a nechajte si ich doručiť priamo domov.