Problém:
- Spotrebič sa nedá zapnúť / nefunguje.
- Fungujú len dve varné zóny
- Na displeji nastavenia výkonu sa zobrazuje chybové hlásenie E3 alebo E311 alebo E312 ( v niektorých prípadch aj zapípa signál)
- Na displeji nastavenia výkonu sa zobrazí chybové hlásenie E8 alebo E822
- Varná doska fúka / poistka vypadáva
Vzťahuje sa na:
- integrovanú idnukčnú varnú dosku
- voľne stojaci variča s indukčnou varnou doskou
Riešenie:
V prípade novej inštalácie indikujú vyššie uvedené problémy obvykle to, že spotrebič nebol nainštalovaný správne.
Poznámka: Nová inštalácia môže znamenať:
- Úplne nový spotrebič je pripojený k napájaniu po prvýkrát.
- Spotrebič je pripojený k inej zásuvke.
1. Skontrolujte, či je zásuvka pod napätím.
- Skontrolujte, či je zásuvka pod napätím, tak, že zapojíte iný spotrebič a uvidíte, či funguje tak, ako má.
- Ak zásuvka nefunguje, kontaktujte kvalifikovaného elektrikára, ktorý vám pomôže vyriešiť daný problém
2. Skontrolujte poistiky.
- Skontrolujte, či nie je príčinou poruchy práve poistka.
- Ak sa poistka vyhodí opakovane, kontaktujte kvalifikovaného elektrikára
3. Kontaktujte kvalifikovaného elektrikára, ktorý nainštaloval spotrebič.
4. Kontaktujte autorizované servisné stredisko.
Ak vyššie uvedené tipy nevyriešia problém, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.
Upozornenie: Neodporúčame používať výrobok, kým sa problém celkom nevyrieši. Odpojte výrobok z napájania a nezapojte ho, až kým ste si nie istí, že je to v poriadku.