Indukčná varná doska zobrazuje chybový kód F2

Naposledy aktualizovaný 4.12.2019 12:53

Problém: 

  • Na displeji indukčnej varnej dosky sa zobrazí chybový kód F2 
  • Funkcia SenseBoil® nefunguje 
  • Nie je možné aktivovať funkciu SenseBoil®   

Vzťahuje sa na: 

  • indukčné varné dosky s funkciou SenseBoil®  

Riešenie: 

1. Uistite sa, že je povrch varnej dosky suchý 

2. Nezapínajte žiadnu zónu s prázdnym hrncom na nej. 

3. Funkciu nepoužívajte s inými tekutinami než vodou  

Príčina: 

  • Chybový kód F2 znamená, že je hrniec prázdny alebo obsahuje nejakú inú kvapalinu ako vodu, napr. olej


Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.

Náhradné diely a príslušenstvo
Náhradné diely a príslušenstvo

Vyhľadajte si originálne náhradné diely pre spotrebič v našom e-shope a nechajte si ich doručiť priamo domov.