Problém:
- Na displeji indukčnej varnej dosky sa objaví chybový kód „F“
- Na displeji indukčnej varnej dosky sa zobrazí chybový kód „F1“
- Funkcia SenseBoil® nefunguje
- Nie je možné aktivovať funkciu SenseBoil®
Vzťahuje sa na:
- indukčné varné dosky s funkciou SenseBoil®
Riešenie:
1. Uistite sa, že je povrch varnej dosky suchý
2. Nezapínajte žiadnu zónu s prázdnym hrncom na nej.
3. Skontrolujte, či je hrniec, ktorý ste vybrali, vhodný pre funkciu SenseBoil® tak, že budete sledovať prvé použitie
4. Funkcia nefunguje pri riade zo zliatiny a s nepriľnavou vrstvou, napr. s keramickým povlakom
5. Na dosiahnutie najlepších výsledkov pri varení zemiakov sa odporúčajú smaltované oceľové hrnce.
Vhodný riad je dostupný v našom internetovom obchode.
Tipy:
- Funkcia funguje najlepšie na privedenie vody do varu a prípravu zemiakov.
- Uistite sa, že celková hmotnosť vody a zemiakov nepresiahne 5 kg
- Rôzne nádoby môžu znamenať rozdielny výsledok, odporúčame použiť riad so správnym rozmerom. Prečítajte si časť Technické údaje v návode na použitie.
- Používajte iba nádoby so suchým a čistým dnom.
- Vyhnite sa tvorbe externých vibrácií (napr. použitím mixéra alebo položením mobilného telefónu vedľa spotrebiča) pri spustenej funkcii
Príčina:
- Chybový kód F1 indikuje, že je napájanie príliš nízke v dôsledku nevhodného riadu alebo prázdneho hrnca
- Chybový kód F označuje, že v zóne nie je žiadny riad alebo že riad nie je vhodný