Servisné služby
Ako služba funguje
Máte poruchu na svojom spotrebiči Electrolux, ktorý je už po záručnej dobe a nie je starší ako 10 rokov? Objednajte si jeho opravu za fixnú cenu.
Fixná cena je pevná, nemenná a týka sa jednej opravy bez ohľadu na zložitosť poškodenia spotrebiča.
Cena opravy:
-
139 EUR pre práčky úzke spredu plnené
-
149 EUR pre vstavané mikrovlnné rúry a vstavané kávovary
-
154 EUR pre hlboké spredu plnené práčky a práčky s horným plnením
-
169 EUR pre odsávače pár a voľne stojace umývačky riadu
-
174 EUR pre rúry, sporáky, vstavané umývačky riadu a práčky so sušičkou
-
189 EUR pre sušičky
- 239 EUR pre varné dosky (týka sa aj mechanického poškodenia)
Aké sú jej výhody
Kým pri štandardnej servisnej službe sa cena účtuje podľa náročnosti opravy, počtu návštev servisného technika a použitia náhradných dielov, v prípade Fixnej ceny servisu nič z toho neriešite. Toto sú jej výhody:
- Fixná, a teda pevná, cena opravy.
- Všetky náklady spojené s opravou sú už zahrnuté v cene, tzn. výjazd technika, diagnostika poruchy, prípadný prevoz spotrebiča do autorizovaného servisu a späť a samotné vykonanie opravy (vrátane práce a použitých náhradných dielov) a prípadné ďalšie výjazdy technika v prípade, že oprava neprebehne počas prvej návštevy.
- Krátka objednávacia lehota opravy do 5 dní.
- Expertíza a realizácia opravy autorizovaným servisom.
- Garancia použitia originálnych náhradných dielov.
- Pokiaľ nie je možné spotrebič opraviť, zľava na nový spotrebič na našom e-shope.
- Ak nebudú pri oprave použité náhradné diely, dostanete voucher v hodnote 38 € na nákup v našom e-shope.
- Službu môžu využiť aj zákazníci, ktorí používajú spotrebič na svoje podnikanie.
Ako objednať
Službu a zároveň servisnú návštevu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 303.
- Pošlite e-mail na fixservis.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Fixná cena servisu". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť aj fotku výrobného štítku.
- Vyplňte online formulár.
Vašu požiadavku na opravu potvrdíme a zašleme odkaz na uhradenie služby kartou online.
Akonáhle platbu obdržíme, odovzdáme vašu požiadavku regionálnemu autorizovanému servisnému stredisku, ktoré sa s vami spojí a dohodne termín návštevy.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: fixservis.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:
Chcete najskôr zistiť, či je oprava možná a koľko vás bude stáť?
1. Inšpekčný servis za cenu 59 EUR zahŕňa:
- servisnú návštevu technika vrátane dopravy na miesto štandardne do 5 pracovných dní od zaplatenia ceny
- odborné posúdenie nahlásenej chyby a kontrola spotrebiča
- spísanie protokolu o druhu chyby a predpokladané trvanie opravy
- ponuku na cenu opravy od servisného partnera s garanciou použitia originálnych náhradných dielov v prípade opravy
- 20% zľava na nákup príslušenstva v e-shope Electrolux
Služba nezahŕňa odstránenie chýb spotrebiča a samotnú opravu spotrebiča.
2. Po vykonaní Inšpekčného servisu sa môžete rozhodnúť, či si necháte spotrebič opraviť servisným partnerom. Cenová ponuka na opravu od servisného partnera je platná v prípade, že si necháte opraviť spotrebič ihneď po vykonaní Inšpekčného servisu.
3. Pokiaľ sa rozhodnete, že nechcete vykonať opravu alebo bude spotrebič neopraviteľný, dostanete od nás zľavu na nákup nového spotrebiča na našom e-shope.
Ako objednať
Inšpekčný servis môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinke +421 232 141 303.
- Pošlite e-mail na servisextra.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Inšpekčný servis". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť i foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach: