Porovnanie servisných služieb
Ako služba funguje
Máte poruchu na svojom spotrebiči Electrolux, ktorý je už po záručnej dobe? Využite službu s počiatočnou opravou za fixnú cenu podľa typu spotrebiča
- 99 EUR vstavané kávovary, vstavané mikrovlnné rúry, práčky
- 119 EUR varné panely, odsávače, rúry, sporáky, chladničky, mrazničky, umývačky riadu, sušičky, práčky so sušičkou
a predĺženie záručnej lehoty na minimálne 1,5 roka za 6,89 EUR mesačne.
Pokiaľ sa váš spotrebič pokazí alebo náhodne poškodí* v priebehu predĺženej záručnej lehoty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovať a my sa o všetko postaráme.
* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
Službu možno zabezpečiť pre 1 spotrebič Electrolux mladší ako 8 rokov od dátumu nákupu z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné panely, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory). Predĺženie záruky môžete využiť až do 10 rokov fungovania spotrebiča od dátumu nákupu.
V prípade, že vlastníte viac spotrebičov Electrolux, je pre vás výhodnejšie Servis a záruka Premium PLUS. Môžete tiež využiť službu Záruka Premium, kedy si dohodnete iba predĺženú záruku bez počiatočnej opravy.
Aké sú jej výhody
- Fixná, a teda pevná cena počiatočnej opravy, ktorá zahŕňa výjazd technika, opravu a originálne náhradné diely.
- Oprava i náhodného poškodenia spotrebiča
- Odborné posúdenie a vykonanie opravy autorizovaným servisom.
- Pokiaľ nemožno spotrebič opraviť, zľava na nový spotrebič na našom e-shope.
- Pokiaľ spotrebič nemožno v priebehu predĺženej záruky opraviť z dôvodu funkčnej poruchy, máte nárok na jeho výmenu za nový
- Flexibilné trvanie predĺženej záruky u vášho spotrebiča Electrolux.
- Pokiaľ sa spotrebič pokazí v priebehu predĺženej záruky, nehradíte opravy.
- Servisná návšteva do 5 pracovných dní od nahlásenia.
- 15 % zľava na kúpu náhradných dielov a príslušenstva v e-shope Electrolux.
Ako objednať
Servisnú návštevu vrátane predĺženej záručnej lehoty môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 303.
- Pošlite e-mail na servisextra.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Servis a záruka Premium PLUS". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové čísla (PNC) a Sériové čísla modelov spotrebičov a môžete pripojiť aj foto výrobných štítkov.
- Vyplňte náš online formulár.
Servisnú návštevu vám potvrdíme do 2 pracovných dní.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e‑mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:
Ako služba funguje
Máte poruchu na svojom spotrebiči Electrolux, ktorý je už po záručnej dobe? Využite službu s počiatočnou opravou za fixnú cenu podľa typu spotrebiča
- 99 EUR vstavané kávovary, vstavané mikrovlnné rúry, práčky
- 119 EUR varné panely, odsávače, rúry, sporáky, chladničky, mrazničky, umývačky riadu, sušičky, práčky so sušičkou
a predĺženie záručnej lehoty na minimálne 1,5 roka za 13,79 EUR mesačne.
Pokiaľ sa váš spotrebič pokazí alebo náhodne poškodí* v priebehu predĺženej záručnej lehoty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovať a my sa o všetko postaráme.
* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
Službu možno zabezpečiť pre 2 a viac spotrebičov Electrolux mladší ako 7 rokov od dátumu nákupu z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné panely, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory). Predĺženie záruky môžete využiť až do 8 rokov fungovania spotrebiča od dátumu nákupu.
Ak máte záujem iba o predĺženú záruku, tzn. bez počiatočnej opravy, pozrite sa na našu službu Záruka Premium PLUS.
Aké sú jej výhody
- Fixná, a teda pevná cena počiatočnej opravy, ktorá zahŕňa výjazd technika, opravu a originálne náhradné diely.
- Oprava i náhodného poškodenia spotrebiča
- Odborné posúdenie a vykonanie opravy autorizovaným servisom.
- Pokiaľ nemožno spotrebič opraviť, zľava na nový spotrebič na našom e-shope.
- Pokiaľ spotrebič nemožno v priebehu predĺženej záruky opraviť z dôvodu funkčnej poruchy, máte nárok na jeho výmenu za nový
- Flexibilné trvanie predĺženej záruky u vášho spotrebiča Electrolux.
- Pokiaľ sa spotrebič pokazí v priebehu predĺženej záruky, nehradíte opravy.
- Servisná návšteva do 5 pracovných dní od nahlásenia.
- 15 % zľava na kúpu náhradných dielov a príslušenstva v e-shope Electrolux.
Ako objednať
Servisnú návštevu vrátane predĺženej záručnej lehoty môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 303.
- Pošlite e-mail na servisextra.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Servis a záruka Premium PLUS". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové čísla (PNC) a Sériové čísla modelov spotrebičov a môžete pripojiť aj foto výrobných štítkov.
- Vyplňte náš online formulár.
Servisnú návštevu vám potvrdíme do 2 pracovných dní.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e‑mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:
Chcete najskôr zistiť, či je oprava možná a koľko vás bude stáť?
1. Inšpekčný servis za cenu 59 EUR zahŕňa:
- servisnú návštevu technika vrátane dopravy na miesto štandardne do 5 pracovných dní od zaplatenia ceny
- odborné posúdenie nahlásenej chyby a kontrola spotrebiča
- spísanie protokolu o druhu chyby a predpokladané trvanie opravy
- ponuku na cenu opravy od servisného partnera s garanciou použitia originálnych náhradných dielov v prípade opravy
- 20% zľava na nákup príslušenstva v e-shope Electrolux
Služba nezahŕňa odstránenie chýb spotrebiča a samotnú opravu spotrebiča.
2. Po vykonaní Inšpekčného servisu sa môžete rozhodnúť, či si necháte spotrebič opraviť servisným partnerom. Cenová ponuka na opravu od servisného partnera je platná v prípade, že si necháte opraviť spotrebič ihneď po vykonaní Inšpekčného servisu.
3. Pokiaľ sa rozhodnete, že nechcete vykonať opravu alebo bude spotrebič neopraviteľný, dostanete od nás zľavu na nákup nového spotrebiča na našom e-shope.
Ako objednať
Inšpekčný servis môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinke +421 232 141 303.
- Pošlite e-mail na servisextra.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Inšpekčný servis". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť i foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:
Ako služba funguje
Máte poruchu na svojom spotrebiči Electrolux, ktorý je už po záručnej dobe a nie je starší ako 10 rokov? Objednajte si jeho opravu za fixnú cenu.
Fixná cena je pevná, nemenná a týka sa jednej opravy bez ohľadu na zložitosť poškodenia spotrebiča.
Cena opravy:
-
139 EUR pre práčky úzke spredu plnené
-
149 EUR pre vstavané mikrovlnné rúry a vstavané kávovary
-
154 EUR pre hlboké spredu plnené práčky a práčky s horným plnením
-
169 EUR pre odsávače pár a voľne stojace umývačky riadu
-
174 EUR pre rúry, sporáky, vstavané umývačky riadu a práčky so sušičkou
-
189 EUR pre sušičky
- 239 EUR pre varné dosky (týka sa aj mechanického poškodenia)
Aké sú jej výhody
Kým pri štandardnej servisnej službe sa cena účtuje podľa náročnosti opravy, počtu návštev servisného technika a použitia náhradných dielov, v prípade Fixnej ceny servisu nič z toho neriešite. Toto sú jej výhody:
- Fixná, a teda pevná, cena opravy.
- Všetky náklady spojené s opravou sú už zahrnuté v cene, tzn. výjazd technika, diagnostika poruchy, prípadný prevoz spotrebiča do autorizovaného servisu a späť a samotné vykonanie opravy (vrátane práce a použitých náhradných dielov) a prípadné ďalšie výjazdy technika v prípade, že oprava neprebehne počas prvej návštevy.
- Krátka objednávacia lehota opravy do 5 dní.
- Expertíza a realizácia opravy autorizovaným servisom.
- Garancia použitia originálnych náhradných dielov.
- Pokiaľ nie je možné spotrebič opraviť, zľava na nový spotrebič na našom e-shope.
- Ak nebudú pri oprave použité náhradné diely, dostanete voucher v hodnote 38 € na nákup v našom e-shope.
- Službu môžu využiť aj zákazníci, ktorí používajú spotrebič na svoje podnikanie.
Ako objednať
Službu a zároveň servisnú návštevu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 303.
- Pošlite e-mail na fixservis.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Fixná cena servisu". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť aj fotku výrobného štítku.
- Vyplňte online formulár.
Vašu požiadavku na opravu potvrdíme a zašleme odkaz na uhradenie služby kartou online.
Akonáhle platbu obdržíme, odovzdáme vašu požiadavku regionálnemu autorizovanému servisnému stredisku, ktoré sa s vami spojí a dohodne termín návštevy.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: fixservis.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:
Súhrnný prehľad ponuky servisných služieb
Pozrite sa na výhody jednotlivých servisných balíčkov a vyberte si taký, ktorý najlepšie vyhovuje vašim potrebám.