Porovnanie servisných služieb

Ako služba funguje

Máte poruchu na svojom spotrebiči Electrolux, ktorý je už po záručnej dobe? Využite službu s počiatočnou opravou za fixnú cenu podľa typu spotrebiča

  • 99 EUR vstavané kávovary, vstavané mikrovlnné rúry, práčky
  • 119 EUR varné panely, odsávače, rúry, sporáky, chladničky, mrazničky, umývačky riadu, sušičky, práčky so sušičkou

a predĺženie záručnej lehoty na minimálne 1,5 roka za 6,89 EUR mesačne.

Pokiaľ sa váš spotrebič pokazí alebo náhodne poškodí* v priebehu predĺženej záručnej lehoty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovať a my sa o všetko postaráme.

* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

Službu možno zabezpečiť pre 1 spotrebič Electrolux mladší ako 8 rokov od dátumu nákupu z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné panely, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory). Predĺženie záruky môžete využiť až do 10 rokov fungovania spotrebiča od dátumu nákupu.

V prípade, že vlastníte viac spotrebičov Electrolux, je pre vás výhodnejšie Servis a záruka Premium PLUS. Môžete tiež využiť službu Záruka Premium, kedy si dohodnete iba predĺženú záruku bez počiatočnej opravy.

Aké sú jej výhody

  • Fixná, a teda pevná cena počiatočnej opravy, ktorá zahŕňa výjazd technika, opravu a originálne náhradné diely.
  • Oprava i náhodného poškodenia spotrebiča
  • Odborné posúdenie a vykonanie opravy autorizovaným servisom.
  • Pokiaľ nemožno spotrebič opraviť, zľava na nový spotrebič na našom e-shope.
  • Pokiaľ spotrebič nemožno v priebehu predĺženej záruky opraviť z dôvodu funkčnej poruchy, máte nárok na jeho výmenu za nový
  • Flexibilné trvanie predĺženej záruky u vášho spotrebiča Electrolux.
  • Pokiaľ sa spotrebič pokazí v priebehu predĺženej záruky, nehradíte opravy.
  • Servisná návšteva do 5 pracovných dní od nahlásenia.
  • 15 % zľava na kúpu náhradných dielov a príslušenstva v e-shope Electrolux.

Ako objednať

Servisnú návštevu vrátane predĺženej záručnej lehoty môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Servisnú návštevu vám potvrdíme do 2 pracovných dní.

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e‑mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:

Ako služba funguje

Máte poruchu na svojom spotrebiči Electrolux, ktorý je už po záručnej dobe? Využite službu s počiatočnou opravou za fixnú cenu podľa typu spotrebiča

  • 99 EUR vstavané kávovary, vstavané mikrovlnné rúry, práčky
  • 119 EUR varné panely, odsávače, rúry, sporáky, chladničky, mrazničky, umývačky riadu, sušičky, práčky so sušičkou

a predĺženie záručnej lehoty na minimálne 1,5 roka za 13,79 EUR mesačne.

Pokiaľ sa váš spotrebič pokazí alebo náhodne poškodí* v priebehu predĺženej záručnej lehoty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovať a my sa o všetko postaráme.

* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

Službu možno zabezpečiť pre 2 a viac spotrebičov Electrolux mladší ako 7 rokov od dátumu nákupu z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné panely, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory). Predĺženie záruky môžete využiť až do 8 rokov fungovania spotrebiča od dátumu nákupu.

Ak máte záujem iba o predĺženú záruku, tzn. bez počiatočnej opravy, pozrite sa na našu službu Záruka Premium PLUS.

Aké sú jej výhody

  • Fixná, a teda pevná cena počiatočnej opravy, ktorá zahŕňa výjazd technika, opravu a originálne náhradné diely.
  • Oprava i náhodného poškodenia spotrebiča
  • Odborné posúdenie a vykonanie opravy autorizovaným servisom.
  • Pokiaľ nemožno spotrebič opraviť, zľava na nový spotrebič na našom e-shope.
  • Pokiaľ spotrebič nemožno v priebehu predĺženej záruky opraviť z dôvodu funkčnej poruchy, máte nárok na jeho výmenu za nový
  • Flexibilné trvanie predĺženej záruky u vášho spotrebiča Electrolux.
  • Pokiaľ sa spotrebič pokazí v priebehu predĺženej záruky, nehradíte opravy.
  • Servisná návšteva do 5 pracovných dní od nahlásenia.
  • 15 % zľava na kúpu náhradných dielov a príslušenstva v e-shope Electrolux.

Ako objednať

Servisnú návštevu vrátane predĺženej záručnej lehoty môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Servisnú návštevu vám potvrdíme do 2 pracovných dní.

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e‑mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:

Chcete najskôr zistiť, či je oprava možná a koľko vás bude stáť?

1. Inšpekčný servis za cenu 59 EUR zahŕňa:

  • servisnú návštevu technika vrátane dopravy na miesto štandardne do 5 pracovných dní od zaplatenia ceny
  • odborné posúdenie nahlásenej chyby a kontrola spotrebiča
  • spísanie protokolu o druhu chyby a predpokladané trvanie opravy
  • ponuku na cenu opravy od servisného partnera s garanciou použitia originálnych náhradných dielov v prípade opravy
  • 20% zľava na nákup príslušenstva v e-shope Electrolux

Služba nezahŕňa odstránenie chýb spotrebiča a samotnú opravu spotrebiča.

2. Po vykonaní Inšpekčného servisu sa môžete rozhodnúť, či si necháte spotrebič opraviť servisným partnerom. Cenová ponuka na opravu od servisného partnera je platná v prípade, že si necháte opraviť spotrebič ihneď po vykonaní Inšpekčného servisu.

3. Pokiaľ sa rozhodnete, že nechcete vykonať opravu alebo bude spotrebič neopraviteľný, dostanete od nás zľavu na nákup nového spotrebiča na našom e-shope.

Ako objednať

Inšpekčný servis môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:

Ako služba funguje

Máte poruchu na svojom spotrebiči Electrolux, ktorý je už po záručnej dobe a nie je starší ako 10 rokov? Objednajte si jeho opravu za fixnú cenu.

Fixná cena je pevná, nemenná a týka sa jednej opravy bez ohľadu na zložitosť poškodenia spotrebiča.

Cena opravy:

  • 139 EUR pre práčky úzke spredu plnené

  • 149 EUR pre vstavané mikrovlnné rúry a vstavané kávovary

  • 154 EUR pre hlboké spredu plnené práčky a práčky s horným plnením

  • 169 EUR pre odsávače pár a voľne stojace umývačky riadu

  • 174 EUR pre rúry, sporáky, vstavané umývačky riadu a práčky so sušičkou

  • 189 EUR pre sušičky

  • 239 EUR pre varné dosky (týka sa aj mechanického poškodenia)

Aké sú jej výhody

Kým pri štandardnej servisnej službe sa cena účtuje podľa náročnosti opravy, počtu návštev servisného technika a použitia náhradných dielov, v prípade Fixnej ceny servisu nič z toho neriešite. Toto sú jej výhody:

  • Fixná, a teda pevná, cena opravy.
  • Všetky náklady spojené s opravou sú už zahrnuté v cene, tzn. výjazd technika, diagnostika poruchy, prípadný prevoz spotrebiča do autorizovaného servisu a späť a samotné vykonanie opravy (vrátane práce a použitých náhradných dielov) a prípadné ďalšie výjazdy technika v prípade, že oprava neprebehne počas prvej návštevy.
  • Krátka objednávacia lehota opravy do 5 dní.
  • Expertíza a realizácia opravy autorizovaným servisom.
  • Garancia použitia originálnych náhradných dielov.
  • Pokiaľ nie je možné spotrebič opraviť, zľava na nový spotrebič na našom e-shope.
  • Ak nebudú pri oprave použité náhradné diely, dostanete voucher v hodnote 38 € na nákup v našom e-shope.
  • Službu môžu využiť aj zákazníci, ktorí používajú spotrebič na svoje podnikanie.

Ako objednať

Službu a zároveň servisnú návštevu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Vašu požiadavku na opravu potvrdíme a zašleme odkaz na uhradenie služby kartou online.

Akonáhle platbu obdržíme, odovzdáme vašu požiadavku regionálnemu autorizovanému servisnému stredisku, ktoré sa s vami spojí a dohodne termín návštevy.

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: fixservis.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:

Súhrnný prehľad ponuky servisných služieb

Pozrite sa na výhody jednotlivých servisných balíčkov a vyberte si taký, ktorý najlepšie vyhovuje vašim potrebám.